Сенсорні ваги з друком етикетки
Ваги самообслуговування – важливе обладнання для супермаркету чи магазину. З їх допомогою можна збільшити лояльність покупців, зменшити черги і навіть вплинути на продажі.
Кнопкові ваги – «старожили» торгівлі. Останнім часом ними частіше користуються співробітники магазину. Побачити їх можна в місцях продажу овочів, фруктів, сухофруктів, горіхів, печива, цукерок, викладки риби, м'яса, сиру та власної кулінарії.
Главный минус кнопочных весов самообслуживания заключается в том, что у них определённое (конечное) количество кнопок. И при широком ассортименте велика вероятность того, что их может не хватить под каждый нуждающийся во взвешивании товар.
Сенсорные весы самообслуживания этого ограничения лишены – в их случае ограничение количества товаров связано только с объёмом памяти конкретного устройства. Ещё одно важное отличие: сенсорные весы объединяемы в единую сеть. То есть покупатель может взвесить апельсины на устройстве в рыбном отделе – если все весы в овощном заняты.
Сенсорні ваги - це повноцінні комп'ютери, які в країнах Європи навіть використовують як самостійні каси.
Якщо порівнювати сенсорні пристрої з кнопковими, то перші зручніше і з точки зору пошуку товарів. Покупець може знайти ту ж картоплю або по картинці, або за вказаним номером.
Що можуть ваги сенсорні ваги самообслуговування крім зважування?
- вони скорочують черзі: при обслуговуванні покупців касир не витрачає час на зважування і пошук товару у базі. Однак це не означає, що при встановленні ваг самообслуговування рітейлер повністю відмовляється від ваг на касі. Звичайно касовий вузол доукомплектовують недорогими порційними вагами, наприклад, CAS SW-5. Вони виконують роль перевірочних ваг і допомагають боротися з пересортицею і економічними правопорушеннями;
- вони збільшують продажі. Ваги самообслуговування з сенсорним екраном здатні в хвилини простою транслювати мультимедійний контент: розповідати про акції магазинах, спеціальних пропозиціях партнерів торгової точки.