Продавець torg-shop.com.ua - касове обладнання розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
161 відгук
Уточняйте наличие товара, прежде чем делать заказ на сайте!Смотреть
+380 (66) 756-31-21
+380 (96) 311-91-17
Автоматизация бизнес процессов
Кошик

ERP система, що це означає?

ERP система, що це означає?

ERP системи впроваджуються для того, щоб об'єднати всі гілки і підрозділи компанії та всі необхідні функції в одній комп'ютерній системі, яка буде обслуговувати поточні потреби цих підрозділів.

Розробка подібної єдиної системи - непросте завдання. Зазвичай кожний підрозділ має власну комп'ютерну систему, оптимізовану для вирішення його завдань.

З цього системи ERP не мають коробкового варіанти. Завжди побудова - це індивідуальні проект.

ERP система веде єдину базу даних по всіх підрозділах і завданням, так що доступ до інформації стає простіше, а головне, підрозділи одержують можливість обмінюватися інформацією.

Візьмемо, приміром, типову ситуацію надходження замовлення від клієнта. У вигляді паперового документа замовлення починає подорож по кабінетах і службам, частенько перепечатываясь, окрема інформація з нього вноситься в приватні бази даних підрозділів. Кожна передрук, кожен додатковий введення даних чреваті помилками. У результаті фінансовий відділ нічого не знає про стан складу і можливості виконати замовлення терміново. А розгніваний замовник, який не одержав в строк своє замовлення, вимовляє сакраментальне: "Ви повинні були дізнатися на складі!".

Як це автоматизувати.

Так, при отриманні замовлення від споживача, менеджер має всю інформацію про відносини з замовником та його кредитний рейтинг. Коли один підрозділ закінчує працювати з замовленням, той автоматично передається в наступний підрозділ. При цьому виключаються багаторазові помилки введення інформації, втрати документів і тому подібні казуси. У підсумку замовлення обробляються швидше і без помилок. Аналогічні можливості виникають у багатьох інших служб - служби персоналу, виробничого відділу, відділу маркетингу, служби постачання. Єдина інформаційна база дозволяє враховувати взаємозв'язок окремих процесів, як , на приклад, завантаження замовленнями на поточний місяць та графік відпусток персоналу.

Є ERP система окремою програмою?

І так, і ні. Сама по собі система взаємодії і зв'язків не є обов'язково програмою. Цілком припустимо, що об'єднання усіх підрозділів компанії, може відбуватися з використанням різних програмних продуктів. Тільки в тих випадках, коли програма не відповідає вимогам, вона замінюється на більш функціональну.

Інші статті
  • Звіти 1-РА і 1-РТ для касових апаратівЗвіти 1-РА і 1-РТ для касових апаратів
    Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних і тютюнових виробів у роздрібній торгівлі. Нові правила подання звітності в податкову. Для власників касових апаратів серії Міні (Т400, 51.01, 61.01) і Екселліо (DP25, DP35, DP45)
    Повна версія статті
  • Экселлио DP‑25 - обзор кассового аппаратаЭкселлио DP‑25 - обзор кассового аппарата
    Кассовый аппарат от болгарского производителя, не даром сумел завоевать рынок за очень короткий срок. Находясь в сегменте бюджетных кассовых аппаратов, Экселлио DP-25 обладает высоким качеством сборки и надежностью в эксплуатации.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner