Продавець torg-shop.com.ua - касове обладнання розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
158 відгуків
Уточняйте наличие товара, прежде чем делать заказ на сайте!Смотреть

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (66) 756-31-21
+380 (96) 311-91-17
Автоматизация бизнес процессов
Кошик

Гарантія

Гарантія на обладнання

На які товари надається гарантія?

  • На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутність в товарі заводських дефектів.
  • Гарантія надається на термін 12 місяців.
  • Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон "Torg-Shop – інтернет магазин торгового обладнання". (який обов'язково присутній в комплекті поставки).

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів в товарі при його отриманні (комплектність визначається описом вироба або керівництвом по його експлуатації).

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.

  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки після укладання нашого авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

  • Якщо ви живете не в Харкові, можете надіслати товар назад тим ж способом, яким ви його отримали, наприклад, за допомогою кур'єрської служби доставки "Нова пошта"

  • Для р. Харків, можете під'їхати в наш сервісний центр, адреса і телефон якого зазначені в гарантійному талоні.

    Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

  • Гарантійним обслуговуванням займається наш сервісний центр, авторизований виробниками.

  • Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому зазначаються:
    модель,
    серійний номер;
    гарантійний термін;
    дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте її протягом усього терміну експлуатації. В гарантійному талоні ви знайдете адресу і телефон сервісного центру

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

> Перехідники, шлейфи;
> Механічні пошкодження.
> Пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин,
рідин, комах.
> Пошкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами випадковими зовнішніми факторами
(кидок напруги в ел. мережі, гроза та ін).
> Пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин.
> Зовнішні порти COM, LPT, Video In - Video OUT контролер, LAN, PS/2, аудіо вихід (так як вихід з
ладу цих пристроїв можливе тільки при порушенні правил експлуатації, передбачених
виробником).
> Гарантія не поширюється на термоголовки,зовнішній блок живлення
> Гарантія не поширюється на лампи.
> Порушення правил експлуатації, вказаних в паспорті на виріб.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner